Keywords: abstract, zpi, zpi_day, 3d_game
TL;DR: Abstrakt przygotowany na potrzeby ZPI Day o naszym projekcie - Grze 3D w Unity
Abstract: Celem naszego projektu było stworzenie innowacyjnej pierwszoosobowej gry 3D typu endless, która łączy dy-
namiczną rozgrywkę z unikalnymi mechanikami sterowania. Gracz porusza się po mapie, stawiając czoła kolejnym
falom przeciwników, wykorzystując zaklęcia aktywowane gestami myszy oraz komendami głosowymi. Rozgrywka
opiera się na rozwijaniu postaci, odblokowywaniu nowych zaklęć oraz ulepszaniu umiejętności, co pozwala spro-
stać coraz trudniejszym wyzwaniom.
W wyniku pracy zespołowej zaimplementowaliśmy system rozpoznawania gestów i mowy, który umożliwia im-
mersyjne i intuicyjne sterowanie. Gra została zaprojektowana z myślą o progresji umiejętności oraz utrzymaniu
wysokiego poziomu zaangażowania gracza.
Projekt podkreśla potencjał wykorzystania nietypowych interfejsów użytkownika w grach komputerowych, co
może znaleźć zastosowanie nie tylko w branży rozrywkowej, ale być może również w edukacji, czy rehabilitacji. Po
wstępnych testach nasz sposób sterowania podnosi atrakcyjność rozgrywki oraz zapewnia bardziej immersyjne
doświadczenie dla gracza.
Submission Number: 4
Loading